Ik heb me vanmorgen aangemeld voor dit forum.
Omdat ik net als vele jullie eindelijk de knoop heb doorgehakt en me wil laten helpen aan m'n buik.
Natuurlijk zijn tips en ervaringen dan erg fijn om te kunnen lezen zodat je er hulp aan kunt hebben.Ik ben nu 34 jaar en vanaf dat ik kind ben al last van een"hangbuikje".Nu 3 zwangerschappen later die ik en de kinderen gelukkig goed hebben doorstaan is het buikje er natuurlijk niet mooier op geworden.
Ik kom uit het zuiden van Nederland en zoek tips over natuurlijk betrouwbare klinieken,prijzen en waar ik zelf erg mee zit: hoe hebben jullie het gedaan met de kinderen.
Het aankleden,badderen e.d.
Hier zijn ze namelijk nog vrij jong namelijk:
6,4 en iets meer dan 1,5 jaar.
Maar ik denk dat als ik zelf nog een jaar of 2 wacht de kinderen nog steeds wat hulp nodig hebben en ik heb geen zin om weer wat extra jaren te wachten omdat ik misschien al een jaar of 10 hier mee bezig ben en er niet jonger en gelukkiger op wordt...
Hopelijk is er iemand op het forum die me wat tips kan geven.Ik heb inmiddels een 1ste consult gehad en hier kwam eigenlijk uit dat het eerst een liposuctie zou zijn en daarna een mini-buikwandcorrectie.(dus op het buikwandenforum ben ik ook...
Groetjes Pechje