Ervaringen 2010...Ik ga ervoor!!

Plaats hier alle vragen en dagboeken over liposculptuur

Re: Ervaringen 2010...Ik ga ervoor!!

Berichtdoor HMT » vr jul 23, 2010 4:58 pm

Heyyy hallo..

Roger?? een man?
Wat leuk een man op dit forum..;-)
Roger ik weet zeker dat ik voor vele praat ...ik ben blij dat je er wat aan gehad hebt! Daar doen we het toch voor.
(ik denk wel dat ik eens over aandelen ga praten de eerste keer dat ik terug ga voor de nacontrole..;-))
Succes met het vervolg.

Rood usa, wat gezellig helemaal vanuit de States!!
Tja geen idee hoe ze het daar doen natuurlijk, maar miss heb je wat aan mn foto's.
http://www.plastische-chirurgie-wijzer. ... l?zoom=463
Ook niet bepaald charming maar kweet niet of het bij jou nog erger is.
Het aantal sneetjes bij mij was maar twee.. maar ik begrijp dat je ook gelijk benen hebt laten doen.
Hier doen ze max 3 zones tegelijk, dus zouden ze je benen niet meteen behandeld hebben.
Maar als zij zeggen dat het goed komt zou dat toch ook wel zo moeten zijn..kan je toch vanuit gaan.
Kop op, geduld is een hele schone zaak....zei zij met een ondertoon.. :D (als het maar niet te lang duurt :lol: )

Succes allemaal!!!
Grtzzzzz :D :D :D
Liposculpture ondergaan aan buik-maag-taille op 18 maart 2010...
HMT

Berichtdoor Roger32 » vr jul 23, 2010 7:24 pm

Hallo HMT,

Ja idd in man…. Toen ik bij Dr Lemmens naar binnen stapte nog wel :D

Ben ik de eerste dan ? Of zijn er wel meer mannen maar die laten geen berichten achter. :lol:
Grappig was wel,dat ze gister bij Dr Lemmens dachten, dat we voor mijn vriendin kwamen … :D :D

Waar gaan jullie op na controle en waarvoor….. Ik kreeg gister te horen dat na controle niet nodig was !
Ze geven geen garantie op het resultaat, maar wat nu als er een groot zichtbaar verschil is ontstaan in linker/ rechter zijde van het lichaam ?

Groeten
Roger
Roger32

Berichtdoor sheila37 » za jul 24, 2010 5:07 pm

Yoehoe ik ben ook weer bij de levenden..:) :D
ben Donderdag ook geweest en HTM we zijn voor de 1300 CC gegaan zucht had op meer gehoopt maar ik moest gaan staan en toen werd ik toch even niet zo lekker hoor. dus we zijn daarna ook gestopt maar meestal als je staat is het einde in zicht hihi

ik heb geen pijn ben beetje stijf en heb fotos gemaakt alleen geen idee hoe te plaatsen ga ik me vanavond even over buigen..
me voorkant is gedaan me binnenzijde en me heupen...
nu maar hopen op een mooi resultaat.. ik ben nog niet erg blauw kan nog komen natuurlijk maar oke..
wandel er ook al weer aardig op los...

ben ook nog steeds aan het lijnen dus ik hoop als i kterug ga naar TR op de 67 te zitten dan zou ik 12 kg kwijt zijn sinds dec.

och we blijven evne peddelen en ik ga zo fotos doen...
hoe is het met de rest... leuk om het toch nog steeds te lezen...
tot zo allemaal even bijlezen ook....

:):)
sheila37

Berichtdoor kippie » zo jul 25, 2010 3:48 pm

hallo allemaal ik ben nieuw.
Ik heb eerst heel veel gelezen en bekeken overal op internet over liposculpture, hierdoor heb ik geloof ik zowiezo al de beslissing gemaakt het te gaan doen.
is dat raar?
Ik heb deze maand pas mijn consult.
Ik ga naar CE.
Ik heb wat vraagjes hierover;is de behandeling (die ik hoop voor het vroege najaar af te spreken)nu in rotterdam zelf of moet ik ervoor naar belgie?
verders twijfel ik over de zones; word je daar mee geholpen tijdens het gesprek of moet je zelf alles aangeven?
Ik zou ook graag horen of het degene die het hebben gedaan (gaat bij mij vooral om alles vanaf de heupen naar beneden) het de centjes waard vinden geweest.
verders heb ik echt het gevoel na deze ingreep een blijer mens te kunnen worden; stel ik dan te hoge verwachtingen?
Mijn figuur werkt dagelijks in op mij.
Ik hoop dat dit gelezen word en ik antwoorden krijg en alle andere tips en adviezen zijn ook van harte welkom!
ik kan mij voorstellen dat wanneer je helemaal klaar en tevrden bent je dit forum niet meer bezoekt?
groetjes kippie
kippie

Berichtdoor Roger32 » zo jul 25, 2010 5:17 pm

Halllo kippie,

Het is zeker geen raar niet raar hoor, dat je beslissing al gemaakt hebt ! Dan weet je tenminste wel wat je wilt .

Bij CE zijn ze nog aan het verbouwen, ik weet niet hoelang zij al met de verbouwing bezig zijn. De verbouwing zou over een aantal maanden gereed zijn.
Ik denk dat het voor jouw een ritje richting Mol gaat worden. Je wordt dan wel behandelend in de nieuwe kliniek van Dr Lemmens !

In Rotterdam krijg je een goed advies, maar zelf weet je het beste wat je probleem zones zijn of waar je je zelf aan stoor.

Of het geld het waard is geweest kan ik “nog”niet over oordelen, maar dat men buik en love handles minder zijn na 3 dagen is een ding wat zeker is. Nu voor mij rustig ( nou rustig…) afwachten. Ik wil natuurlijk nu al max resultaat zien maar dat kan natuurlijk niet.

Iedereen ervaart dit natuurlijk op zijn eigen manier,ik ben er blijer van geworden. Als je figuur dagelijks op je in werkt en je hebt het geld ervoor, waarom zou je het dan niet doen.

Succes er mee.

Groeten
Roger
Roger32

Berichtdoor kippie » di jul 27, 2010 9:26 am

hallo! bedankt voor de reactie, ik hoop er nog veel meer te kijgen!
Een ritje naar Mol heb ik er wel voor over.
wat is de ervaring met hoe snel je voor een behandeling kunt afspreken?
Ik zou graag van iemand horen die de benen heeft gedaan en volledig herstelt is hoe het nu echt eruit ziet; echt tevreden om misscien toch stiekum te hoge verwachtingen gehad?
bedankt
kippie

Berichtdoor Roger32 » di jul 27, 2010 4:49 pm

Hey kippie,
Ik had geluk… Ik kon een week na mijn gesprek bij CE behandeld worden .
Dit was mogelijk omdat er een plekje vrij was gekomen. Maar “normaal’ is het zoon 2 weken, maar Dr Lemmens is nu op vakantie.
Hij gaat eind augustus weer starten met "behandelen" .

Groeten
Roger32

Berichtdoor evelienxxx » do jul 29, 2010 9:03 am

Goedemorgen!
Na 2 ochtenden 18 pagina's door te lezen ben ik wat wijzer geworden, bedankt daarvoor! Een afspraak voor mijn eerste consult heb ik gisteren gemaakt. 12 augustus ben ik aan de beurt, kon wel eerder, maar ga eerst op vakantie :D

Ik ben trouwens Evelien, ben 26 jaar en heb een zoontje van 2. Altijd brede heupen gehad, zal ik ook altijd houden, maar wil echt van die rijbroek af.
Ben na de zwangerschap 20 kilo kwijt geraakt door sporten, zit nu op maatje 36/38, maar toch blijven sommige stukken van mijn lichaam zitten met vet.
Ik wil dus gaan voor achterkant bovenbenen, binnenkant knieën en rijbroek. Ik ben benieuwd naar het gesprek, dan pas ga ik beslissen of ik het ook echt ga doen. Ik wil een korte broek aan kunnen (tot ver boven de knie zeg maar)..en gewoon een bikini, geen short zoals ik nu heb :?

Heeft hier iemand ook gebruik gemaakt van de betalingsregeling die je kunt treffen met hen? Of nou ja niet direct met hen, maar met een financiele instelling?
evelienxxx

Berichtdoor kippie » do jul 29, 2010 1:16 pm

Hallo!
wat leuk ook een nieuw iemand hier evelien!
Volgens mij ga ik voor dezelfde zones als jij...alleen ik weet het niet precies, als ik zo naar mijn benen kijk om ik wel op 7 uit, haha!
ik weet niet hoe ze tellen?
Ik denk ook dat je puur moet kijken naar de probleemzones en niet steeds verder willen, dat merk ik een beetje dat ik dat doe; ken je dat?
zo van, nou dan dit..maar dan is dat ook mooier en dat....
Heb je een afspraak in rotterdam?
Ik ook.
Zullen we een beetje blijven schrijven op deze pagina om elkaar op de hoogte te houden en hopelijk ook anderen aan te trekken?
Ben je nerveus of heb je ook al de keuze gemaakt?
Ik heb een beetje als doel om een jurkje te kopen met de kerst, een zwart jurkje; ik ben smal van boven en dan ineens die uitstulpingen...geen jurkjes dus voor mij...maar wie weet deze kerst...eindelijk?
Of stel ik mijn verwachtingen te hoog?
lees graag weer van je!
kip
kippie

Berichtdoor Lies » do jul 29, 2010 4:18 pm

Hoi Kippie en Eveline,

Ik ga ook voor mijn bovenbenen (binnen- en buitenkant). Niet bij CE maar gewoon in een ziekenhuis. Gaat pas 25 okt gebeuren, want wil eerst nog in okt een halve marathon lopen.
Vind het erg spannend allemaal...
Ook hier geen extreem overgewicht (wel gehad, 6 jaar geleden 30 kg afgevallen), maar plaatselijke probleemzones die ik niet wegkrijg, wat ik ook doe.

Even een vraagje voor iemand die alles al achter de rug heeft:
Mijn man vroeg of ik op 12 november mee kan naar Armin van Buren. Dat is dus ruim twee weken na de ingreep en houdt in 6 uur lang staan. Zou dat gaan?
Wanneer na de ingreep zijn jullie weer gaan werken? Kun je dan al alles doen of moet je nog ergens rekening mee houden?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Lies
Lies

Berichtdoor evelienxxx » do jul 29, 2010 9:27 pm

@ Kippie; is goed hoor, lijkt me fijn om te kijken of we dezelfde dingen tegenkomen..hopelijk alleen maar positieve dingen :D
Ik heb hetzelfde hoor.. als ik naar mijn lichaam kijk moet er nog heeeeeeel veel gebeuren.. maar goed, stapje voor stapje! Wanneer heb jij je afspraak?
Heb idd ook een gesprek in R'dam.

Heb aan mijn vriend en zusjes verteld dat ik een afspraak heb gemaakt en ze staan er geen van allen echt achter. Ze zien gewoon niet wat ik zie. 'je hebt een mooi figuur', zeggen ze dan. Maar zij zien niet dat ik de putten in mijn benen echt zat ben.. dat ik ook gewoon een bikini broekje aan wil, zonder mij te schamen daarvoor. Heb gezegd dat ik eerst gewoon een vrijblijvend gesprek heb, om te kijken wat de mogelijkheden zijn en de kosten. En dan ga ik met dat plaatje naar huis om te kijken of het financieel haalbaar is. We willen namelijk ook een nieuwe gevel en er moet ook een nieuwe ketel komen... Dus als die betalingsregeling een beetje goed uitvalt, moet het hopelijk wel haalbaar zijn!
Eerst maandag een weekje op vakantie, dan geestelijk voorbereiden op het gesprek...
evelienxxx

Berichtdoor HMT » do jul 29, 2010 10:10 pm

Hey :D

Hihi Roger, bij ons vroegen ze ook of mijn man degene was..zijn ass zei op haar charmants, "wij noemen dat hier een culinair gezwel" 8) Nah en bedankt zei hij.. :twisted:
Maaareuh, kdenk dat de mannen hier alleen kijken ja en niet reageren.. :?

18 pagina's doorlezen!!!!.. :shock: :roll: haha had niet dat in gedachte toen ik het eerste berichtje schreef..
Gelukkig helpen we er veel mensen mee..Toppie!!

Kippie..
Het is zowiezo veel geld, dus is het je dat waard..
Je zal er vast blijer van worden want hoe dan ook, er gaat aardig wat vet weg en op plekken die je met lijnen niet weg krijgt.
Ik heb al eens gezegd, eigenlijk koop je een stukje gevoel...en dan een goed gevoel..
De wachttijd is niet zo lang.

Sheila
Wat veel zeg!
Nou hopelijk voel je je er goed bij..
Blauw zal toch nog wel komen denk ik..
En nu maar wachten...hmmm en veel bewegen. 8)
Ik kijk uit naar de foto's.

Vind trouwens dat maar weinig mensen foto's plaatsen, was toch ook nog wel leuk geweest, kan toch gewoon anoniem..

Lies,
jij kan gewoon mee naar Armin hoor.
Mn zus en ik gingen de volgende dag ook gewoon aan het werk...50% staand beroep.
Mil ging gelijk t weekend de horeca weer in..
Moet lukken dus.

Evelien
ik heb het tegen niemand verteld..iedereen heeft zo zn mening maar het is jou gevoel en daar kunnen anderen niet over oordelen..
Tis vast goedbedoeld, te zeggen dat het niet nodig is.

Grtzzzzzz :D :D :D
Liposculpture ondergaan aan buik-maag-taille op 18 maart 2010...
HMT

Berichtdoor Lies » vr jul 30, 2010 8:51 am

Hallo,
Bedankt voor je reactie, HMT. Zou mijn man wel blij mee zijn...
Gaat alleen toch niet door, kregen gister een uitnodiging voor een bruiloft.

Ik ben ook selectief tegen wie ik het vertel. Mijn (schoon)ouders weten het (nog?) niet. Een aantal vriendinnen en een collega weten het wel.

Pettig weekend!
Lies

Berichtdoor Roger32 » vr jul 30, 2010 8:58 am

Hallo allemaal,

Thanks voor je reactie HMT...
Het is voor mij 7 dagen na mijn ingreep en ik zie best wel een verschil. Ze hebben 300 gr vet aan elke kant (per love handle) weggehaald. :D
Op dit moment is het nog erg gevoelig. Kan er niet zo maar aankomen. Terwijl de bovenzijde van de huid juist “dood’ aanvoelt.
Ik zo ook een verschil in de linker en rechter zijde..Het ziet er niet het zelfde uit :shock:

Komt jullie dit bekend voor ? Heeft dat met de zwelling te maken ?( het is niet blauw )
Hoelang duurde het bij jullie dat de pijn weg was en je huid weer normaal aanvoelt ?

Best wat vragen.. wie kan mij hier iets meer oververtellen.

Groeten
Roger
Roger32

Berichtdoor oos » vr jul 30, 2010 8:34 pm

Hoi Roger,

Dat je behandelde plaatsen nog gevoelig zijn, is normaal hoor. Ik had ook een "dood"gevoel van mijn huid. Als je een weekje of twee verder bent zal je voelen dat je weer meer gevoel in je huid krijgt. Ik had bijvoorbeeld dat mijn buik en maag van binnen ging kriebelen. En als ik dan ging jeuken met mijn nagels was dat nog te gevoelig. Maar het is bij mij allemaal overgegaan. Ik ben al 22 mei jl. behandeld hoor. Het enige wat ik nog heb is wat harde plekken en dan vooral rondom mijn navel. Dat de ene kant iets anders is kan i.d.d. wel vocht zijn. Sterkte en succes gr. Oos
oos

VorigeVolgende

Keer terug naar Liposculptuur